Tema: Re: lubines kolonkes?
Autorius: Icetom
Data: 2017-04-13 23:54:31
Čia kalbate iš patirties ar spėjate? Aš rašiau iš patirties. Ir netiesa yra
ką esate žemiau pateikę apie minėtą Focal centrinę (be je ta pati centrinė
naudojama ne tik Electra, bet ir Sopra asortimente).

Su Monitor Audio RX serijos- taip, buvo panašiai kaip parašėte. Su Focal
Electra centrine nėra "duobės" centriniame  kanale.