Tema: Re: subjektyviai
Autorius: Sail
Data: 2017-03-28 14:50:48
Nuo kambario akustikos viskas ziauriai priklauso, isitikinau pats.

Yra pas mane viena vieta, kur skamba viskas puikiai. Ten pradeta buvo
kazkada nuo 10AC, kurios isvis negroja ir grot negali, bet visi atkreipdavo
demesi kad garsas geras. Ir kolonas keiciant visada garsas budavo puikus.
Kazkaip susilieja garsas i visuma.

Kitoj vietoj tas pats komplektas skaba jau visai ne taip :-(