Tema: Re: pakabos?
Autorius: eMJei
Data: 2017-03-11 21:14:09
Aš pirkau vintažines kolonėlės iš JAV, kol atėjo laivais, sudūlėjo
poliuretainės pakabos, pajungus išlakstė į šonus, matyt ilgai
neklausytos buvo. Meistrai sutvarkė, bet įdėjo gumines, darbą atliko
neblogai, bet ... pakaba vienas svarbesnių elementų ir tikrai vintažas
virsta šrotu, tokioj situacijoj. Nepatinka man chaltūra. Ne muzikoje:)
Atstačiau situaciją užsakydamas originalius garsiakalbius iš gamintojo
(400 USD). Patikėk grojo visai kitam lygyje...  Po keletos metų atsirado
kitas šio gamintojo kolonėlių etuziastas kuris jas iš manes perpirko už
1000 JAV dolerių, nesiderėjęs. Nu aš skaitau kad tai buvo pats
tikriausias vintažas. ne ultra mega haiendas, bet normalus vintažas.

Kolonėlės kurias tu pateikei skelbime man panašiso tikrai į šrotą, seną,
nudrengtą neprižiūrėtą, garaže laikyta, ir neaišku kieno remontuotą šrotą.