Tema: Re: line-out vs headphones outputas
Autorius: Levas
Data: 2017-03-10 19:41:49
daug prirasei ir nelabai skladnai.

Line-out isejime garsas nesireguliuoja siaip. Taigi jei kazka jungi per
line-out, garsas reguliuotis turi stipriake/ausinese.

Cia jei pagal kosherinius reikalus.

Jei cross trugdziu. Siaip IN1 ir IN2 turi buti nepriklausomi. O gal cia
LEFT ir RIGHT?

Del kitu efektu- ground loop efektas per tavo sujungima galimas: TV
antena/kabeline--telikas--tavo garsinimas-uoga-uogosmaitinimoas-rozete.
Blogiausiu atveju izeminsi puse kabelines arba nukrausi inulinima i
kabeline :)

Jei garsas reguliuojasi butent "grotuve", tai ir atsiranda bedos
persijungiant is vieno saltinio i kita. Arba kaip man atsitiko
pritaikius kiniska bliutiuff - muzikos lygis kaip ir reguliuojasi per
nuotoli, bet supisti kiniski "bliuztuz devaiz is ready" kala ant line
out standarto neuzmutinti pagal garso lygi.

Todel reiketu tureti is uogos ir is teliko line-out, garso lygi
reguliuoti ausinese. O TV turi daryti mute tik i savo garsiakalbius, per
line-out garsas turi iseiti.

--
Bye, Levas

--