Tema: Re: Stereo resiveris
Autorius: Darelas
Data: 2017-02-05 16:07:11
Savo laiku taip pat emiau 2.1 kanalu receiveri, tiesa ne Sony, o Kenwood
http://www.kenwood.de/home/receiver/RA-5000/
Tiesiog norejosi gero garso is teliko, cd grotuvo, radijos, o namu kino
zinojau kad nedarysiu ir jokiu papildomu kolonkiu, apart dvieju priekiniu,
nestatysiu.
Tai pasvarsciau, kad neapsimoka imti 5.1 ir permoketi uz nenaudojamus
kanalus. Pajungiau pakankamai neblogas Triangle Comete lentynines
koloneles, nedideli suba ir gaunamu garsu esu labai patenkintas. Pakankamai
dideleje svetaines erdveje (~50 kv.) garso netruksta, kokybes irgi.
Interneto radijo nera, bet jo ir nepasigendu (turiu kita receiveri su siuo
dalyku, bet niekada taip ir nepanaudojau). Zymiai paprasciau paleisti
radija is iPado per airporta, arba is Synology NAS per Dlna.

--
Vilnius