Tema: Re: AVR atsinaujinimas
Autorius: Peter Oxygen
Data: 2016-11-27 02:13:39
Ok, pabandysiu, bet kol kas nagrineju Yamahas.

Sudomino Yamaha rx-v481, rx-v679, rx-s601. Pirmas modelis butu optimalus
variantas, bet kitus du galiu gauti su nebloga nuolaida, del to irgi
nagrineju.

rx-v679 aisku turi daugiausia feature'su, bet jis gana nemazas, tai gali
tiesiog netiltpi i spintele (galas remsis siena ir nebus normalios
ventiliacijos).

rx-s601 visai tiktu, bet jis neturi "Dialog level adjustment". Manau
sita feature gana svarbi ziurint filmus, nes ir dabar klausant per Denon
x1100w kartais noretusi isryskinti dialogus. Gal kas is Yamaha savininku
gali pasakyti ar cia tiesiog kazkoks marketinginis triukas ar is tikro
naudingas feature ir ar veikia 2.0 sistemoje. Beje, rx-s601 ir maziau
galingas lyginant su kitais, bet ar tai jausis praktiskai? Koloneles
Dali Zensor 7