Tema: Re: Siprintuvas Spotify
Autorius:
Data: 2016-11-25 11:51:02
Nu kadangi naujo stiprintuvo vistiek noriu, tai geriau iskart su tinklu.
Be to reikia kad butu kuo paprasciau naudoti. CD butu didelis plusas
zmonai, bet ir as kartais panaudociau

Super audiofilinio garso nesitikiu. Reikia kazko vidutines klases, kad
patrauktu standartines grindinines kolonkes. Bus naudojamos kazkokios tai
Eltax, 500-1000$ klases :)
Kambarys L formos, visa sistema stoves nedidelej nisoj. Pagerinti kambario
akustika neiseina.