Tema: Re: Apie saltini
Autorius: Sail
Data: 2016-11-22 09:45:09
Hotspot for first configuration tai aisku. O veliau, ne for first
configuration, hotspotas lieka ar ne?

Nes pas mane kaip tik situacija, kai atskiro routerio nebus.

Kazkaip lievas tas volumio saitas (arba as durnas), nes nu nerandu
insturkcijos pradedantiems cainykams. visi FAQ specializuoti, o bendro kaip
pakurt sistema ir nerandu.

Toks vaizdas kad visiems viskas aisku tik man vienam ne.

Ir kaip DAC'a pasirinkt, ten keletas variantu yra.