Tema: Re: USB-DAC ausinių stiprintuvas
Autorius: CodeC
Data: 2016-11-13 21:17:43
On 2016.11.12 17:22, Velnias wrote:
> Na nusipirkau aš jį pabandyti, bet kad kažkoks wau būtų po integruotos
> tai nepasakyčiau, tikėjausi kažko labiau... Jau vien tas softwarinis
> garso reguliatorius visai nefengshui.

tai jeigu tu ant PC garsa reguliuoji, tai nuo DAC nepriklauso, ir pati
brangiausia nusipirkus, tai bus softwarinis reguliavimas, niekas
nevercia juo naudotis. kad is tokio daikto kosmoso nereik tiketis, tai
faktas, tai viso labo eilinis pigus vieno bito keitiklis, max ko gali
tiketis, tai kad nebus triuksmu nuo psu ir hdd. ir tai dar negarantija,
nes maitinasi per usb.