Tema: Re: Cambridge dacmagic plus problema....
Autorius: Exo
Data: 2016-09-20 10:25:43
netikras, šiaip kažkokios pievos su tais usb ant šitos motinos, gale aišku
usb3 bet ant anos motinos irgi buvo usb3 ir veikė. Bet šiaip gali būti jog
tu teisus...

Exo

"[mikro]"  wrote in message news:nrqntv$5g8$1@trimpas.omnitel.net...

o tu tikras kad tas pats, o jei ir taspats ar nepridalines ko kigabytas
magistraliniu lygmeniu?
p.s. gal ten gale I usb 3.0 kisai, kurie priklauso pvz kokiam asmedios
chipui, ar dar baisiau daznai pas gigabyte sutinkamame etron?

"Exo"  wrote in message news:nrql9b$3u9$1@trimpas.omnitel.net...

Ok jei kam įdomu, išsprendžiau problemą, sort off :) Kažkodėl veikia įgrūdus
į priekinius USB portus.... fuck kuom jie skiriasi :) Tas pats kontroleris
motinos.... bet any way, motina eis vėl į garantinį, tai nedidelė bėda :)

"Exo"  wrote in message news:nq1gen$u19$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

Bijau jog klausimas bus šauksmas tyruose ale pabandom :)
Pradėjo mano Cambridge dacmagic plus (pajungtas į PC 24/192 modu)
pakibinėti, t.y. aš jį turiu išjungti/įjungti aplikaciją kuri skleidė garsą
PC ir DAC'ą. Kol DAC'as veikia paprastu 44,1 modu - viskas ok, nieks
nekimba. Tai erzina be proto. Po ko prasidėjo neatsekiau (gal po motinos
pakeitimo), bet tikrai ne po pastarojo win10 updeito, kur kas anksčiau.
Bandžiau ir 1,67 ir 3,26 usb draiverius - tas pats šūdas. Blin jeigu iš ties
po motinos keitimo, tai keista nes daugiau lyg ir nieks negliučit....
Žodžiu, visos mintys welcome....
Exo