Tema: Re: lubiniu/sieniniu kolonkiu laikikliai ir baltos mazos kolonkes,kur?
Autorius: fenix@w
Data: 2016-08-31 18:10:48
2016.08.30 15:28, fenix@w rašė:
> gal kas uzmatet mazu satelitiniu kolonkiu kaip is sito komplekto
> https://www.youtube.com/watch?v=S2Sb60NSNQU tvirtinimui prie lubu?
> parduot gal turit? turi but baltos arba integruotos i lubas ir kryptines
> (kombinacija jau zinau kad brangi)
>
> http://www.ebay.co.uk/itm/30W-Pair-Background-Speakers-100V-8OHM-Compact-Mini-Satellite-Wall-Mount-PA-/330647563217?hash=item4cfc216bd1:g:e7kAAOSw7ThUrCLz
> - ka manot? labai baisu ar tik baisu? kiti daug brangesni :(
>
> is esmes svarbu kad butu mazi, 8-16 Om, ir balti, jei turit pardavime -
> pasiulymai welcome

krc, radau, kas parduotu pora baltu praktiskai nauju Bose Cube uz
130EUR, taigi galvojau, kad tik pinigai dabar problema, bet ne,
pasirodo, sitas dede is
prince.org/msg/100/35874 labai kompetetingai isdejo butent situos cube i
suns dienas.

taigi, klausimas naujas, yra 2 variantai:

150Hz-22kHz
http://www.ebay.co.uk/itm/30W-Pair-Background-Speakers-100V-8OHM-Compact-Mini-Satellite-Wall-Mount-PA-/330647563217?hash=item4cfc216bd1:g:e7kAAOSw7ThUrCLz

80Hz-22kHz
http://www.ebay.co.uk/itm/SURROUND-SOUND-WALL-CEILING-BOOK-SHELF-CUBE-SPEAKERS-WHITE-/191918285564?hash=item2caf38a2fc:g:Ku4AAOSwv9FXgPDF

antri man manyciau per dideli ir per galingi, ar bus skirtumas tas
80-150Hz diapazono grojimas/negrojimas galiniuose satelituose??

prie pirmu raso 2-way, kitas - dual-cone, lyg pirmi turetu but geriau?
Ar realiai ten gali tilpt garsiakalbis ir atskira pescialke?

aciu uz nuomones