Tema: Re: Dega stiprintuvo kanalas
Autorius: fenix@w
Data: 2016-08-24 10:46:23
2016.08.24 10:39, Salas rašė:
> Na man atrodo keista, kaip galetu pramusti tokius kabelius, Ten gi
> itampa kaip suprantu mizierna vaiksto, o laidu storis tikrai bus
> pakankamas.

originalus postas:

svogeris pasiskunde, kad jau kelinta karta sudega lempinio stiprintuvo
vienas kanalas. Bet visada sudega tas pats. Bande ir kita stiprintuva,
tam irgi sudege butent tas pats kanalas. Kolonele kuri prijungta prie to
kanalo buvo nuveze pas meistrus, apziurejo, kaip ir nerado jokiu bedu.
Tas pats stiprintuvas nuveztas kitur lyg ir veikia be problemu.

kaip suprantu 2 skirtingi sudege - tai kolonke arba laidas, laida
patikrint daug lengviau