Tema: Re: X5
Autorius: pininfarina@work
Data: 2016-07-28 12:55:01
Nu, rodos, tinkamus...is isores nelabai kas girdisi.

"Dainiushas"  wrote in message news:nncklf$chq$1@trimpas.omnitel.net...

na, nžn ką tikėjaisi išgirst :). Su Porta jos....truputį nesilgina
sakykim. Paklausyt tik  ilgiau reikia, man jų braižas labai patinka.
Beje, kamštukus tinkamus pasirinkai, sandariai įsistato ausin?

Nes, kita vertus, Shure 535 irgi taip iš pirmo paklausymo nieko ypatingo
nesigirdi....o Westone W30 galima sakyt net ir nepatiko :).

O šiaip, kelis modelius paklausiau, šiai dienai "dideles" greičiausiai
pirkčiau Grado.