Tema: Re: Soundbar patarimo
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-06-28 22:52:27
nelabai suprantu kokią čia žinią bandai "danešt".... Gi tas daiktas
būtent tam ir yra skirtas, pagerint 40" Samsung'o garsą. Ar pagal
tamstą, kad oriai paklausyt panoramą, reikia Focal Utopijų, Denon 25-ių
kanalų resyverio su kažkuriuo ten state of the art DSP ir dar viską
sujungt auksiniais laidais?