Tema: Re: fm antena
Autorius: Evaldas
Data: 2016-06-03 20:29:25
Maza ko tu nesutinki, ir neaiskink man elektronikui ka reikia daryt.
Kartais susidaro tokios atmosferines salygos, kad ultratrumpos bangos
sklinda kelis ismtus ir tukstancius km. Bet taip buna tik kartais. O
ketvirtadieni ir as pastebejau, kad Kaune  priima kai kurias Vilniaus
stotis. Tik cia ne aparato ir ne antenos nuopelnas.

"news reader"  wrote in message news:nir8h9$b2v$1@trimpas.omnitel.net...

Nesutinku, siandien pamaigiau tai Raudondvary prie Kauno puikiai gaudo
Alytaus FM99, Lenku Trojka, Dwojka, RadioZET, o antenos istraukiamos net
nera. Ieskok slieku savo masinoj.