Tema: Re: ai vel ausines
Autorius: neratoblogo
Data: 2016-05-02 10:03:10
Mane maloniai nustebino Panasonic RP-HJE125E.

Pirkau gan skeptiškai nusiteikęs, nes pigios (9 eurus Lietuvoje
kainuoja), bet pagalvojau, kad tokias visur tampomas ausines lengva
pamest, nusitraukt ar lietuje sugadint. Primečiau, kad, jei nepatiks, po
kokiu poros mėnesių kitas, brangesnes nusipirksiu.

Ir... jau pusę metų tampau - vis dar nepamečiau ir nenutraukiau. Ir
skambesys patiko. T.y. net jei pamesčiau, vis tiek tokias pat pirkčiau.

Dar privalumas, kad in-ear gumelės pridedamos trijų skirtingų dydžių,
gali patogiai prisitaikyti pagal savo ausies skylę. Pvz, man geriau tiko
mažiausio dydžio gumos (ko, atvirai sakant, nesitikėjau).

https://www.amazon.co.uk/Panasonic-RP-HJE125E-K-Earphones-Black/dp/B00CBU0IV8/ref=sr_1_7?ie=UTF8&qid=1462171458&sr=8-7&keywords=panasonic+rp+125

p.s. Dėl garso kokybės pridursiu, kad turiu silpnybę ausinėms ir ON-EAR
tipo ausinių turiu gan nemažai o bandęs dar daugiau. Šiuo metu
dažniausiai sėdžiu su German Maestro GMP 400, ir po jų Panasonic'ų
skambesys man ausų nerėžia.

p.p.s. Su Icetomu ir Panasonic'u nieko bendro neturiu ir kitai jų
produkcijai per daug nesimpatizuoju, nors, kai studentavimo metais teko
dirbti technikos skyriaus pardavėju, jų produkcija į garantinį beveik
negriždavo.