Tema: Re: Sub clipping?
Autorius: bat0nas
Data: 2015-12-29 15:04:28
Jeigu teisingai atsimenu, tai leidžia koreguoti -/+ 12dB ribose.
Net ir sumažinus sub'o garsą minimaliai kiek leidžia, ir padidinus garsą
(pagrindinį Volume ratuką) iki MAX - klapsėjimas irgi pasireiškia.

Aišku sub'o garsą galima prisukti ir beveik jo nenaudoti. Bet net ir
prisukus garsą, aš jo jau nebegirdžiu (nes jis ir taip silpnas), tai naudos
kaip ir nedaug.

Brr.. kaip nemalonu :D :D

"Icetom"  wrote in message news:n5tols$msc$1@trimpas.omnitel.net...

> mažinau sub gain nustatymuose

Sukalibruojant su Audyssey tau tereikia subo garso lygį pakoreguoti, kad
tilptų (jei įmanoma) -/+ 5 dB. Jokio gain nereikia keisti.

> Ir stebuklingai viskas pasitaisė po Denon AVR1912 mikroprocesoriaus
> reset'o.
> Dabar grynai smalsu - kodėl nieko nekeičiant ėmė viskas blogėti.

Sunku pasakyti kas čia gali būti.