Tema: Re: REQ: patarimo del stereo sistemos
Autorius: Kesha
Data: 2015-12-09 12:17:02
> [...]
>
> Palygink koloneles su situo
> http://www.hificentras.lt/namu-kino-aparatura/namu-kino-komplektai/yamaha-rx-v379-namu-kino-stiprintuvas-su-yamaha-ns-50f-5-0-koloneliu-komplektu
>
> Jeigu isvaizda nesvarbu tai rinkis koloneles, kuriu slegis didesnis.
> Pavyzdziui koloneles su 90db atiduos 2 kartus didesni galinguma, negu 87 db.
> Tai reiskia, kad vienos gros tuo paciu garsu su 100w stiprintuvu, o kitos su
> 200w stiprintuvu.
>
> As centrines koloneles is viso nepirciau. Tegu pats televizorius buna

Nesuprantu aš tada tokio namų kino, jei teliko kolonėlės tinka
centrui... Jos kažkaip tik žinioms klausyt kažkiek tinka, bet ne kaip
pagrindinė dialogų kolonėlė erdvinėje sistemoje, ir tai užsiknisi
kalibruoti ir vistiek gausis parodija (filmai aišku gal kiek geriau
žiurėsis, bet palyginus su atskirai dedikuota ar bent paleidus per
priekines kolonėles, skirtumas bus gan smarkus)