Tema: Re: Rekomenduokit ausines
Autorius: Edgaras \(edzhy\)
Data: 2015-11-10 21:00:17
Man su medžiaginėmis garsas smarkiai atsigavo.

"MumZer"  parašė naujienų news:n1tb12$lnn$1@trimpas.omnitel.net...

pakeičiau 271s į "ale odines" bet minkštesnes
šiaip gali būti, kad skirtumas ne dėl medžiagos, o dėl to, kad naujos
pagalvėlės.. :)
man pakeitus garsas pagerėjo (tiksliau matyt grįžo į tokį, koks naujoms
esant buvo) :)