Tema: Re: rekomenduokit stipra
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-10-06 22:36:54
> mano atveju- yamaha net nebuvo itrauktas i perklausomu aparatu sarasa,

Siaip jau Yamaha siame sektoriuje lyderiauja. Kai pasakiau, kad Yamaha manes
netenkina tai daugiau pardavejas pasake man ir nesiulys. Dave paklausyti
Yamaha A1040. Tuo ir baige. Pasiule gera biudzetini stiprintuva.
Biudzetinis, nes hibridinis. Galios isejimas su tranzistoriais, kad
atsisakyti brangaus transformatoriaus ir galingu lempu isejime, o iki to
viskas atlikta lempomis. Uztikrino, kad nepasitenkinus jo kokybe sekantis
laiptas butu lempinis nuo 30,000.

> beje pasirodo klydau del denon (buvau geresnes nuomones)- neskamba jie
> nors tu ka,
> reikia nebijot ieskot ir atrasi ko reikia, kas dziugintu

Cia kaip katinus, kuris geros kates neragavo. Nepaklausei stipro uz 30,000
tai ir uz 1,500 euru gerai skamba. O mano atveju reikejo prie Vido uz 700
litu pasilikti. Jo skambesys mane tenkino, o vat 10 kartu brangesnis
komplektas jau netenkina.