Tema: Re: Nutoles mikrofonas
Autorius: Signalizacija
Data: 2015-09-16 11:20:31
Klausyk genijau. Skaityt nebandei pasimokint?

cituoju
del 4G ar del kitu priezasciu veikimo atstumas sutrumpejo iki 10m.

Sales kampe palubeje kabojo mikrofonu stotele Shure UT4A, daznis 807MHz

http://www.omnitel.lt/ziniasklaidai/800-mhz-dazniu-juostoje-omnitel-ples-savo-4g-lte-tinkla-visoje-lietuvoje-/62797

ir kad nereiketu skaityt : * Šiame aukcione „Omnitel“ laimėjo 801–806 ir
842–847 MHz bei 806–811 ir 847–852 MHz dažnius 800 Mhz dažnių juostoje.
Abiejų licencijų kaina – 5,1 mln. litų.

Klausejas ne pirmas su šita bėda ir vaistai seniai žnomi, tik toki
"patarėjai" kelia juoką savo supratimą rodydami