Tema: Re: lentyninės
Autorius: CodeC
Data: 2015-08-18 11:45:24
negaliu nesutikti. vienintelis dalykas ka jis moka - medi graziai
drozti. kazkada buvo eilinis pacanas, kuris dedavo suba po stalu kad
geriau pistu per kepenis. pagal tai dalino patarimus forumiukuose. kai
suejo astuoniolika pradejo dezes pielavot garaze ir garsiakalbius
atsitiktine tvarka i jas deliot. kaip veikia stiprintuvas ir elektronika
bendraja prasme po siai dienai supratimo neturi. bet kokia technine
diskusija - beviltiska. dabar savsiem subiznejo ir tapo toks kaip visi
pardavejai.