Tema: Re: Sekmadieniui - bišky mėsos troliams ;-)
Autorius: Kesha
Data: 2015-02-09 22:23:27
> niekaip negaliu atsistebėti kai žmonės pareiškia , kad "nafta atpigo 3 kartus
> tai ir benzinas turi atpigti 3 kartus", nors rodos benzino kainos sudėtinės
> dalys, jų dinamika, priklausomumas nuo naftos kainos biržoje, išgliaudytos
> spaudoje ir forumuose iki kruopelyčių. Ir vis dar atsiranda tokių kurie rodos
> miegoję žiemos miegu  pareiškia kad "visur vagys nes nafta atpigo, o benzinas
> beveik ne " .

O kuom tai susije su ezoterika?

> Panašiai ir čia, rodos visi žinom , failų perrašimui tarp laikmenų vienodai
> gerai ir 2 lt USB ir 6450 britanijos svaru USB kabelis..... bet vistiek
> atsiranda žmogelis kaip kesha ir bando iš to priskaldyt malkų .???

Kadangi normalios teorijos ne kas pas tamsta, tai nuvilsiu, nes ne
visada USB kabeliai net duomenų perdavime būna vienodi, priklausomai
nuo užduočių, ne kiekvienas tinka viskam, svarbu ten ir ilgis, AWG ir
tai, kiek reikia srovės priimančiam prietaisui, bei kiek gali jos
atiduoti siuntėjas. Permetant duomenis, klaidų korekcija dažniausiai
išgelbėja (jei jau kabelis visai ne koks, tai ne visada).
Tačiau, kokybiškas usb kabelis ir ezoterinis kabelis skirsis tik kaina.
BTW iš komp techikos tai jautriausi kabelio kokybei usb skeneriai.

Mano replika šiaip buvo ne apie USB, o apie Ethernet kabelį...