Tema: Re: Kaip pajungti TV prie resyverio
Autorius: DasI
Data: 2015-01-13 23:07:22
TV ir Jamahos programine iranga atnaujinta?

Panashia kombinacija kurem pas pazhystama, philipsas 2013 metu tik 7
klases beigi yamaha biski senesne, bisky uzhsizhaide ir kai pasakiau, kad
atvazhiusiu pazhet, galiausiai pasikure :) Ant yamahos
setup->HDMI-> HDMI Control :on , ARC: on, Standby Sync - tai jau chia jei
nori kad kartu isijungtu ir ishsijungtu su teliku.

Pas telika zhiurek per meniu: EasyLink nustatymus, ir dat manuale zhr. 40
psl. nuo "TV speakers", atidziau zhiurek ten kur pamineta "Amplifier"

On Fri, 09 Jan 2015 09:26:54 +0200, Vidas Makauskas wrote:

> RESYVERIS: Yamaha RX-V677
> http://europe.yamaha.com/en/products/audio-visual/av-receivers-amps/rx-
v677_g/?mode=model

> TV: PHILIPS 55PFL6008
> http://download.p4c.philips.com/
files/4/47pfl6198k_12/47pfl6198k_12_dfu_eng.pdf