Tema: Re: DLNA
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-12-31 07:54:47
2014-12-30 16:23, Bronco rašė:

> Todėl, jog resyveris su jungimosi prie DLNA galimybe, grubiai tariant,
> yra "audio grotuvas", o ne "video". Jei nori matyti video ir foto per
> DLNA, junkis prie jo iškart su teliko multimedia grotuvu (SMART) ar
> atskiru multimedia grotuvu.

Grynai pasauliniu kompaniju paaiskinimas. Man gi logiskas noras butu,
kad jeigu resyveris jungiasi prie DLNA ir atvaizduoja TV ekrane tai
turetu tai daryti ne tik su garsu. Beje, Kinijoje vietiniai gamintojai
stampuoja TV su grotuvais ir t.t. Tai ko reikia. Tik tiekeju i Lietuva
nera, nes ir Europoje ne ka rasi.

Tuomet klausimas butu ar TV is DLNA serverio paemes video su 5.1 gali
perduoti i resyveri 5.1 garsa. Pas mane 55" Philips'as turi viena tarp
HDMI su kazkokiu, jeigu gerai atsimenu, double ar pan.