Tema: Re: belaidis audio
Autorius: avensis
Data: 2014-12-15 09:10:47
Man siuntimas nekainuos, nes uzsakines draugai Vokietijoje.
O siaip kiek ziurejau, transportas sitam Sony EU kainuoja 11-20 EUR,
priklausomai nuo pardavejo.

"RA"  wrote in message news:m6l04h$9k1$1@trimpas.omnitel.net...

badziau vakar amazone.de toki pati uzsakyt, 30EUR vien siuntimas, cia
normalu, ar as kazka neteip darau?

"avensis"  parašė naujienų news:m691r4$tm6$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip tik vakar Sony uzsisakiau is amazon.de (~32 eur).
Pagal atsiliepimus ir review, kokybe labai gera (vis gi naudoja APTX
technologija).
Atstumas iki 100m.
Logitech - tik A2DP, atstumas iki 15m.

"MumZer"  wrote in message news:m67nnm$fe1$1@trimpas.omnitel.net...

dekui visiems :)
kažkaip visai BT sprendimą pamiršau.
o ten su kokybe viskas ok?
nors.. spotify garso turbūt nesugadins.

dabar tik klausimas - ar tas sony pasiulytas geresnis nei logitech?