Tema: Re: Simtas kinieciu - namo rekonstrukcija
Autorius: CodeC
Data: 2014-12-04 12:03:20
tai cia jokia naujiena.
yra specialiai geram garsui suprojektuotos ir pastatytos, irengtos
sales. savo nama statyt specializuota mano poziuriu neracionalu. kazkoki
rezultata pasieksi, bet tik kazkoki. paprasciau nueit ar nuvaziuot i
gera koncerta, net jei jis nelietuvoj. o specializuoto namo kaina,
galesi daryt ta visa gyvenima. o namie paklausyt uztenka ausiniu ir
minimaliai teisingos mazo galingumo sistemos.
cia su salyga, kad esi vienas 'is daugelio' paprastu mirtinguju.
jei gali sau leist pasistatyt asmenine koncertu sale, tai kodel gi ne :)