Tema: Re: Q Icetomui kaip Panasonic atstovui
Autorius: PxYra
Data: 2014-11-11 22:11:19
Panasonic panasi i Philips, labai megsta marketingius triukus, pagamina ir
geru daiktu ir lievaku visisku kurie atrodo labai graziai, paprasti aiskus
ir suprantami bet komponentai viduje fufelis kaip pas Philips sukista, dar
Panasonic turejo Technics padaliny kuris pardavinedavo Panasonic produkcija
(su Technics prekiniu zenkliu) uz neadekvacius (kokybei) pinigus pvz. taip
pat grojantis tokiu pat charakteristiku koks bumoboxas (muz. centras)
kainuodavo dvigubai brangiau nei pas konkurentus bet labai budavo pabreziama
kokybe kuri buvo tik ant popieriaus.