Tema: Re: Audiogourmet 2014 paroda
Autorius: Icetom
Data: 2014-10-20 12:30:27
> Gal nepažengę buvo, o pradinukai pakėlė ranką profui (tau ta prasme) :D

:) Na ne, atvirkščiai. Jei tiesiojoje gal dar patenkinamai, tai žiauriai
silpnos kojos "lipant į kalnus" :(. Aš visiškai "pradinuko" lygyje, jei
kalbėti apie fizinį pasiruošimą kaip dviratininko (bet po truputį, labai
mažais žingsniukais vidutinis greitis gerėja). Baigiu susipirkti
pavasarinę-rudeninę aprangą (+5 - +18 C, kad galėčiau važinėti), tad,
tikiuosi pavasarį rasiu jau daugiau progų paminkyt pedalus :).

> Profai paprastai yra pasikėlę, važiuoja greitai, nieko nemato (varo su
> tokiais
> http://parklaneequestrian.com/wp-content/uploads/2012/07/blinders.jpg).

:D:D.