Tema: Re: Subwoofer SVS vs Klipsch
Autorius: porter
Data: 2014-10-17 11:11:21
Ačiū už išsamias instrukcijas.

Pabandžiau paleisti YPAO kalibravimą.
Taigi, mano RF62 nustatė kaip Large (atstumus gana tiksliai pagavo),
centrinę RC52 nustatė kaip Small (ko pasekoje per filmus garsas pastebimai
suprastėjo, centrinę laikydavau Large).
Subas -10dB, 80Hz, atstumą gerokai per didelį nustatė...

Per 2ch Stereo (Straight) rodo, kad subas irgi yra, bet toks vaizdas, kad ne
visada jis groja... Čia klausimas - ar šiuo režimu YPAO nustatymai
negalioja? Ką tada atiduoda resyveris subui?

Reikės savaitgalį paeksperimentuoti.

"Icetom"  wrote in message news:m1ld9l$en3$1@trimpas.omnitel.net...

> Klipsch RF62 nuo 35Hz.
> Resyveris Yamaha RX-V671
> Klipsch SW-110

Pradedant nuo nustatymų ant subo stiprintuvo. Turi būti, nes visą valdymą
atliks AV resiveris:
"GAIN" - 0
"LOWPASS" - ant maksimumo, t.y. 150 Hz
"PHASE" - 0
Atliekant YPAO garso sukalibravimą resiverije, rekomenduoju pradinį garso
lygio atskaitos tašką - pusę garso rankenėlės ant subo.

Apie AV resiverį.
1. Sukalibravus su YPAO visuose galimuose taškuose (jei tokių yra daugiau
nei vienas), nepamirštant, kad mikrofonas turi būti ausų lygyje ir žiūrėti
tiesiai į viršų, kad nebūtų pašalinių garsų sukalibravimo metu ir pan.,
įsitikinti, kad visoms kolonėlėms priskirta "Small" reikšmė.
2. Pasižiūrėti kokį parinko "Bass Cross Over" kolonėlėms. Geriausia klausymo
metu nustatyti, kokia reikšmė smagiausia ausims 40, 60 ar 80 Hz. Pastabėlė,
kuo žemiau nustatysite krosoverį, tuo labiau bus apkrautas resiverio galios
stiprintuvas, kuris jūsų atveju nėra labai galingas.
3. Pasitikrinti su metru, ar YPAO korektiškai identifikavo atstumus nuo
kolonėlių iki klausymo vietos ir jei reikia pakoreguoti.
4. Pasižiūrėti kokį "Level" parinko YPAO baigus sukalibravimą. Idealiu
atveju turėtų būti -/+ 3 db ar mažiau, geru atveju -/+ 5 dB. Jei subui
parinko maksimalią -10 dB, vadinasi garso lygis per didelis nustatytas sube.
Pamažinti subo garsą ir vėl perkalibruoti, kol nebus bent -5 dB. Jei +10 dB,
vadinasi atvirkščiai, reikia padidinti garsą ant subo.
5. Filmus žiūrėti su įjungtu YPAO, muziką stereo režimu klausytis pagal savo
skonį (geriausiai turėtų būti naudojant "2ch Stereo [Direct]" režimą.
Nerandu, tik naud. vadove ar galima klausant šiame režime pajungti ir subą.
Berods turėtų leisti.
5.1. Įsitikinkite, kad "Enhancer" išjungtas :).
5.2. Jei norite nesusipykti su kaimynais, vakarais įjunkite Adaptive DRC
f-ją :).

Lauksime įspūdžių.

> Kambarys 20kv m
> O per filmus dažnai atrodo garsas normalus, nes pagrindas eina per
> centrinę, kol neprasideda sprogimai...

Jei yra galimybė keliose vietose pastatyti - reikia pabandyti, kitoje vietoj
gal tolygesni žemi bus ir nebus tokio "baubimo" ar pan. O gal tik užteks
sube garso lygį korektiškai parinkti.