Tema: Re: Vel audio sistema namams
Autorius: qwerty
Data: 2014-09-02 14:42:48
Nu vat f1 stovi ant palanges, nes pakeitus buta jiems vietos nebeliko. TV
faktiskai neziuroma, nebent koks kasis ar zinios. Ziurimi filmai, koncertai.
Kazkaip uztenka dvieju frontu ir mastau nx man tas 5.1 jei jo nepasigendu?

Atskiras devaisas nepamaisytu, bet kokiu atveju svarstau apie koki media
plejeri, kad filmus grotu. O jei jis dar koki internetini radija
transliuotu, visai gerai butu.