Tema: Re: ausines
Autorius: Vidas
Data: 2014-07-09 10:13:35
Iš visų turimų/turėtų asmeniškai patinka Bose QC15. Patogios, lengvos,
man gražiai groja.

QC15 man mielesnės už Beats Executive, nes Beats'ai sunkesni, kitaip
sėdi ant ausų (po poros valandų norisi padaryti pauzę), Bose žemi skamba
naturaliau.

Iš pirmo žvilgsnio QC15 gali atrodyti gan stipriai plastmasinės ir
trapios. Su laiku su tuo susigyvenama, pradeda džiuginti svoris (t.y.
gan lengvos), sėkmingai tarnauja trečius metus (pirmas trapumo įspūdis
nebuvo teisingas :)). Naudoja 1 AAA elementą.

Beatsuose tebedžiugina ausinių medžiagų kokybė. Su kabeliais ir
aptarnavimu turėjau nuotykių - išvyniojus iš dėžutės su tik audio
kabeliu viskas buvo kaip ir tikėtasi, pakeitus kabelį į "mobiliam" (su
garso reguliavimu ir mikrofonu) nebegrojo viena ausinė. Su sąlyga kad
pirkau Belgijoje, vietiniai pardavėjai niekuo padėti negalėjo, o Beats
suportas patarė kreiptis pas pardavusiuosius... Išsisprendžiau labai
paprastai - "mobilus" kabelis įlenda į jungtį milimetrą-kitą per giliai,
tad maža guminė poveržlė viską ištiesino.

Jei šiam momentui man reiktų ausinių ir nereiktų noise-canceling'o,
greičiausiai pirkčiau Boese OE2. Gyvai tokias apčiupinėti buvau radęs
AVPro (Vilniuje - prie Prezidentūros sodo kampo).

Beje, naujoms ausinėms reikia įgrojimo periodo (QC15 reikėjo bent 10-15
val.), tad lyginti parduotuvėje gali būti sudėtinga/neįmanoma.

Sėkmės,

Vidas