Tema: Re: parekomenduokite 5.1 namų kinas
Autorius: Masala
Data: 2014-06-11 16:53:04
Pamenu ir as, bet modelio nepamenu. Paskaites nuvaziavau i audiokomponentus
ir nusipirkau (uz 1500, akcija buvo) Magnat Quantum 655 - skambejo puikiai
palyginus su panasaus kainu lygio kitom kolonelem ir dizainas man patiko
labiausiai.

Palyginimui paprasiau pajungti ka nors is gerokai aukstesnio lygio - pajunge
Tanoy kazkurias uz panasiai 20 000. Sake, nepirksi Magnat, kai sitas
paklausysi, taupysi pinigus. Neradau skirtumo garse tokio kolosalaus kaip
kainoje, gal as nesugadintas dar :)