Tema: Re: Streaming A/V receiver vs. Network Player
Autorius: bat0nas
Data: 2014-03-14 07:43:20
Kiaušų labai nesuku. Mano rekomendacija - taipogi avr.

"Rol@s"  wrote in message news:lft405$iiv$1@trimpas.omnitel.net...

tegu paima viena is avr'u denon, yamaha, pioneer ir bus tas zmogus laimingas
dabartiniai avr visi tinkliniai ir gali pakisti belenka - tokius kaip flac,
nekalbant apie mp3,4 ar mkv

o ko jau filmo negali paziureti? kokia boba nesamones sake? tie patys avr
palaiko ir upscale ir tiesiogiai iki 4k, turek tik telika toki ziurejimui

reziume: maziau suk kiaushus