Tema: Re: Nepatiko Shure SE215
Autorius: Unicorn
Data: 2014-03-13 22:34:01
As UK, bet aciu.
Skaitineju Klipsch Image X10i reviewus dabar anie kazkokie idomus, kainavo
kazkada $350, dabar po keleriu metu jau £100 galima nupirkti. Raso kad itin
detalios, viena armatura, bet bosas stebetinai neblankus, siaip siltai
skamba. Kazkas lygino su Etymotic 6, tik su geresniu bosiuku.
Man etymotikuose kol juzinau tik boso ir truko, tai turetu tikti palei
klausa :)