Tema: Re: Lessloss Laminar Streamer
Autorius: CodeC
Data: 2014-03-10 21:32:53
On 2014.03.10 19:32, tOMZY wrote:
> Vis va gaunu spamą iš Lessloss. Gerbiu tą tautiečių kompaniją už jų
> pasiekimus marketingo sferoje, bet kuo toliau, tuo labiau jie mane ima
> stebint, kad ima taip atvirai išsiduot, kas jų gaminiuose yra
> svarbiausia – ogi dizainas, prabangios medžiagos ir rankų darbas.
> Pirmiau blackbody, o dabar ir pristatinėdami Laminar Streamer vis
> akcentuoja, kaip ten tą tankmedį jie šlifuoja, kaip jis blizga ir t.t.,
> lyg tai kažkokią turi reikšmę pačiam prietaisui. Jau kelintas
> naujienlaiškis apie tai. Galbūt ir techninės to dalyko savybės bus
> [...]

nieko cia keisto.
blackbody tai ten jau ju paskutine vezio stadija.
bet net atrodo is pirmo zvilgsnio pusiau rimtuose aparatuose ir
dalykuose akcentuojami absurdai, tuo kuriant 'wow' ir 'ejna sau' efekta,
mistika, ispudi ir pan. religijos pamatus. kaip pvz DAC su pcm1704.
svarbiausia potencialiam sektantui paminet kad chip'as su K raide. kas
kaip ir kodel - px. svarbu kad visi tikintys 'zino', kad geriausias yra
su 'k' raide. gal koks biski gudresnis net zino kuo K skiriasi nuo ne K,
bet kad realiai finale tai issivardo i absoliutu nuli skirtumu, niekuom
nesiskiria ir visi jie groja super - tai px.
uztai ju DAC groja labai gerai. nes daug kainuoja ir zurnalai taip rase.