Tema: Re: Neissirenku tarp Sony XBA-2 ir Shure SE215
Autorius: Unicorn
Data: 2014-03-06 22:22:33
Siaip jau atsibode tie argumentai is serijos "yra tie zemi, tik jie
neuzkelti".
Ta pati girdejau apie AKG 701, ta pati apie ethymoticus.
Galiu pasakyti tik tiek, kad neuztenka vien to, kad zemi "butu", ju turi
buti tiek kiek reikia, kad sudaryti iliuzija, kad groja tikras instrumentas,
ir ne maziau. Jei zemi tik "yra", bet ju 6-9db maziau nei viduriu, tai cia
nesiskaito, kad yra zemu. Pvz per AKG701 vokalas skambejo naturaliai, o stai
kontrabosas, skystai. Nueik i filharmonija, paklausyk kai su kontrabosu ar
violancele stryku pertraukia, tai visu kunu jauti, kaip medis virpa. Va tiek
zemu ir turi buti, kad uzsimerkes tikra instrumenta girdetum, o ne jo
parodija.