Tema: Re: lauko garsiakalbiai
Autorius: Gintas
Data: 2009-05-09 14:03:46
jegu ISTIES tik 10m-nusipirk bet kokias placiajuostes koloneles plastikinime korpuse  ir su guminiais garsiakalbiais. Firminies-yra brangios (apie240lt viena) ir dazna viduje turi transformatoriu, kurio deka, jos jungiamos prie transliacinio stiprintuvo, turincio nuo 70 iki 150 V isejime, gerokai plonesniais laidais.