Tema: Ats.: del network streameriu
Autorius: Darka
Data: 2014-01-27 12:22:54

man reikia tik garsui, audio failams. Receiveris su ethernet lizdu ta daro
puikiai - susiranda serveri, paima faila ir groja. Taip pat turi intern.
radija. Taip pat gali groti per Airplay.
Bet yra kitas receiveris, kuris tokio lizdo neturi ir to nedaro. O kad
darytu, turiu pirkti stremeri, kuris blet kainuoja daugiau nei tas pirmas
receiveris su ethernet lizdu.
Realiai tos funkcijos implementavimas i reveiveri kiek gali sudaryti kainos?
max 5 proc. Tai kodel tie tinklo grotuvai tokie brangus?

"dz"  parašė naujienų news:lbrjb8$hui$1@trimpas.omnitel.net...

nu plikas resiveris bent jau mano pionierius, kad is su utp lizdu, video nei
gros nei streamins, leidziu viska per pionieriaus BD, bet normalus lan
grotuvas jauciu butu geriau

"rr"  wrote in message news:lbrc31$di7$1@trimpas.omnitel.net...

On 2014.01.23 15:58, Darka wrote:
> dar patikslinu, ka norejau pasakyti:
>
> "kainuoja panasiai (arba net daugiau) kaip visa resyverio kaina, JAU
> TURINCIO ETHERNET LIZDA ir galincio daryti absoliuciai ta pati"

Tikrai tą patį? Su internetinėm radijom, spotifajais, ...? Gal receiverį
pasikeisk :)

Nu arba
http://www.logitech.com/en-us/product/wireless-speaker-adapter?crid=47