Tema: Re: pigus sudas, gerai grojantis.
Autorius: [mikro]
Data: 2014-01-04 13:03:55
tai kad jos neblogai groja tai as nesiginciju, bet kaip buvo mineta, kad
klonai, tai nesutinku - visiskai kitaip pagamintos, tik isdestymas
garsiakalbiu panasus - zemadaznis sone. bet visiskai skirtingos kolonos, ir
groja kitaip. pf200 daug laiko klauses esu.

"dzonis"  wrote in message news:la7a2s$pee$1@trimpas.omnitel.net...

Nu as siandien atejau vaikus apraminti ,kad sub'a isjungtu su xbox
losdami,nes grindys padreba lengvai visam bute- ateinu nifiga - tik PF200
ijungti.
Ir tikrai lengvos kaip nekeista.

"[mikro]"  wrote in message news:la63pd$ghj$1@trimpas.omnitel.net...

nu nesiginciju, visko gali buti, ardyt neardziau. bet zinok netgi korpusas
tu magnatu pigiuju gerokai rimciau surestas (plokstes storesnes) negu
brangesniojo brolio 655.
beje, cia del pf200 klono, tai nelabai klonas, anas zinau - ir lengvesnes,
ir biski kitaip pagamintos, tai nelabai,.

"Icetom"  wrote in message news:la63a5$fqg$1@trimpas.omnitel.net...

> o del vienodos kainu kategorijos - nesutikciau. diamondai kaina taip
> 2200LT, 655 magnatai irgi. o ms2500 2x pigiau.

Nuimk apdailos kainą ir bus panašaus lygio mano nuomone ;).