Tema: Re: Rekomenduoju kam sunku uzmigti...
Autorius: Kesha
Data: 2014-01-02 11:04:33
Susimokėti nėra ir man sunku, tik norisi patogumo, t.y. jei yra
pardavime, tai nusipirkti be parkių, o ne po kelių maigymų - buy,
agree, of course i'm agree, gauti atsakymą - sorry, we sell you fuck,
go and read terms and rules...
tada aš - go, find and downloading for free... ir bbd man ant autorių
ir pan.
su žaidimais, tak lafa, kai atsirado steam ir pan., perku juos tik
todėl, kad man taip patogiau, o ne todėl, kad paremti kūrėjus ar kažkas
graužia sąžinę ar ką ten vietoj jos užaugusią...