Tema: Re: rockbox+sansa clip plus=nieko nerodo lcd:)
Autorius: [mikro]
Data: 2013-11-25 10:58:52
nu taip, px kaip pavadinau. tai mano irgi turimi du veikia ir draugu rate
bilekiek ju veikia. as kalbu apie penktadieni nupirktus, matyt revizija
pakeite, ko pasekmeje kazka prihimycino ir rockboxas nebemoka ekranelio
kontroliuot.

"Dainiushas"  wrote in message news:l6tp99$4hs$1@trimpas.omnitel.net...

ten OLED'as, ne LCD :).

Bbž, pas man kažkaip suveikė iš karto, groja džiugina.