Tema: Re: pc
Autorius: Zydrunas <zydrunas @ ? skp.lt>
Data: 2013-11-11 08:59:33
Ačiū atsiliepusiems.
Patikslinu savo kalambūrą: muzikos klausymui naudoju stereo sistemą su CD
grotuvu ( arba LP ), kompas tam nereikalingas. Iš kompo muziką paginde
klausau per ausines, todėl noriu, kad iš jų mažiau sklistų nepageidaujamų
triukšmų, bet audiofilinių reikalavimų nekeliu. Taip pat svarbu, kad kompas
būtų kuo tylesnis, nes dažnai aš bandau klausytis muzikos, kai šeimos nariai
naudojasi PC. Tiek bendrumo su muzika. O šiaip bus naudojamas kaip
standartinis PC, kartais pažaidžiant naujausius žaidimus. Tikiuosi
paaiškinau :)

On 2013-11-09 13:49, Icetom wrote:

> imčiau kuo kokybiškesnį
> maiitinimo bloką (nepamenu dabar koks ten Bronco rekomenduotas buvo),

http://www.amazon.fr/gp/product/B00AZQSJTS/ref=oh_details_o01_s00_i00?ie=UTF8&psc=1

arba

http://www.amazon.fr/PC-Silencer-III-Alimentation-Semi-Modular/dp/B00AZQSA56/ref=pd_sim_sbs_computers_1

Vien tik tai, jog jis, klausant muziką, garantuotai neskleis absoliučiai
jokio garso, yra didžiulis privalumas.

> bei nepamaišytų rimtesnė motininė. Pvz. ASUS Z87 Pro (V-Edition) turėtų
> būti labai gerai, nes neturi integruoto Wi-Fi ir Blutooth modulio kaip,
> kad turi ASUS Z87 PRO.

Z87-PRO naudoju. Gera motina. Bet jei kompą naudoti kaip audio (video)
grotuvą, tai tokia motina gaunasi perteklinė ir tai nėra racionalus
pinigų išleidimas. O jei šitas kompas dirbs kaip normalus desktopas,
skirtas darbui ir žaidimams, ir tik kartais bus paklausoma muzika, tai
tikrai neverta atsisakyti WiFi ir Bluetooth, specialiai perkant
"V-Edition". Visgi, naudingi namų ūkyje daiktai :) Jei atskirai pirktum
po to dual band pci-e wifi plokštę ir dar BT kokį nors modulį, suplotum
sumoje juntamai daugiau, nei iškart paėmęs Z87-PRO. Be to, tiek BT, tiek
ir WiFi puikiai galima išjungti bios'e.

> Jei kompas tik muzikos klausymui, tai geriausia statyti išorinį USB SAK
> ar USB-SPDIF keitiklį (jei jau yra koks naudojamas SAK).

Va, čia tikrai prasmingesnė investicija. Bet reiktų palaukti, kol temos
autorius išaiškins šitą kalambūrą:

"Neplanuoju iš jo daryti muzikos grotuvo, bet norėčiau, kad jis būtų kuo
mažiau gadinantis garsą."

:)