Tema: Re: nu tai dar viena sistema uz mazai pinigu mokyklos klasei.
Autorius: [mikro]
Data: 2013-11-02 11:11:58
nu tai gal ir siuolaikiniai, bet biski jau owerload..
tai ir iki siol per balalaika klausomasi, bet jei yra pinigu, tai nx
nepadarius geriau. gal is to issiugdys vienas kitas audiofilas, salonai
tures pirkeja atetyje ir smth..:)

"Signalizacija"  wrote in message news:l52cok$8nr$1@trimpas.omnitel.net...

o tai cicinas ir bim bam ne siuolaikiniai :) ?
Klausydavom kazkokios chiunios shulej per ę klases balalaika ir viskas
ok buvo.