Tema: Re: nuomones apie nebrangu komplektuka apie 3000-3500 Lt namams
Autorius: Icetom
Data: 2013-10-30 09:36:44
> Visai sudomino tos mazytes Q Acoustics koloneles Q2020i arba Concept 20.

Manau yra ir geresnių variantų nei tos Q Acoustic. Jei bus perkamos
lentynines, reikia nepamiršti ir apie stovus (nebent ant baldų statysite,
bet tada rekomenduoju Soundcare aparatūros kojeles)

> Ziuriu iki siol i Marantz PM5004 arba PM6004, Onkyo A9030 arba 9050,
> NADC316BEE arba C326BEE modelius. Kokiu nors komentaru apie siuos?

Kam tas muilas? Pasiimkite Naim komplektuką, kurį parduoda šiame grupse
aukščiau-žemiau ir bus geras startas.
http://www.skelbiu.lt/skelbimai/naim-nait-5i-stiprintuvas-naim-cd5i-17168610.html

Beliktų kolonėles parinkti... Pvz., gal tokios:
http://www.gramofonas.lt/lt/klubas/skelbimai/detail.php?mess=83846

Man šitos patiko, bet jų kaina (manau dar būtų galima kažkiek nuderėti) jau
atitinkama:
http://www.gramofonas.lt/lt/klubas/skelbimai/detail.php?mess=83152

> Bei galbut jau dabar iskart noreciau isigyti suba uz kazkur apie 1,5 K,
> kad papildytu mazuju skambesi.

Normalūs subai nuo 3 k Lt prasideda, kalbant apie naujus gaminius. Bet su
subu neskubėkite, priklausomai kokios kolonėlės ir kaip bus bus pastatytos,
gal užteks to žemo ką sugeneruos patalpoje.