Tema: Re: Spotify - WTF? :)
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2013-10-21 13:02:20
digital restrictions management ir neturi but logishkai ir suprantamai ;)

"news"  wrote in message news:l42tq9$bji$1@trimpas.omnitel.net...

On 2013.10.21 12:52, rr wrote:

> Čia taip piratavimą stabdo :) O patarimas geras išlindo, tipo parsisiųsk
> iš „kažkur“ ir susiimportuok :)

O per kur cia stabdymas? tipo detektavo, kad bandai nusipusti visus
gabalus? tai tada iseina, kad rytoj sitas gabalas jau bus prieinamas?

o tas upload tai cia kaip suprasti, tada jau bus prieinamas visai LT? o
kaip su kokybe?
ir is viso kodel Lithuania pamineta, cia kazkokia diskriminacija kvepia.

man tas spotify toks nu... šė atrodo, bet gal as kazko nesuprantu