Tema: Re: TotalMedia Theater 6 akcija
Autorius: AS
Data: 2013-06-27 19:57:14
"Icetom" <kkkk@kkk.com> wrote in message
news:kqh6en$ia6$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai nori pasakyti man esant tokios programos kurejui ir susimokant
> KASMETINIUS mokescius uz licenzijas ir pan. leisti galutiniam pirkejui
> gauti programa uz 50 Lt su atnaujinimais visam gyvenimui?

Na, bet tai... Gal cia ir yra atsakymas, kodel taip garsiai keikiamas taip
vadinamas piratavimas gyvuoja? Tu kasmetiniu (kaip nuomos) mokesciu nebutu,
visiems butu tik lengviau ir paprasciau gyventi. Netgi ir legaliems
vartotojams/ziuretojams, ir ju daugiau butu. Ne apsaugas reikia torbulinti,
o ju kurimui skirta biudzeta nubraukti.