Tema: Re: Dėl "namų kino"
Autorius: dzonis
Data: 2013-06-10 17:29:29
Konsultanto padedamas !!!  :)

"ARaven"  wrote in message news:kp4igj$kna$1@trimpas.omnitel.net...

Nusipirkau uz 1.5K "plasmasini" namu kina gal 8 metukai atgal. Iki dabar
puikiai groja. Tik beda kad grotuvas paseno. Bet dabar beda ne beda
pasidare nes pats televizorius visus reikiamus filmus paleidzia.
Nereikia zmoniu gasdinti. Maniskis jau N metu tarnauja niekas neisklero
nesuplyso, groja puikiai svariai. Garso uztenka daug viso bute net sukti
negalima.

As tai uzklausejo vietoje, nueiciau i bet koki prekybos centra ir
konsultanto padedamas issirinkciau bet koki namu kina kuris turi visas
reikalingas funkcijas. Po to dar patikrinciau kiek pas konkurentus
kainuoja ir pasimciau.