Tema: Re: Kas pakeistų kondensatorius senam resiveriui
Autorius: Niccolo
Data: 2013-05-06 09:40:21
Labiau pabandyti norisi. Bet kad taip jau visi atkalbinėja - susilaikysiu
gal.
Šiaip skamba panašiai kaip NAD 320BEE, gal kiek žemų ir vidutinių mažiau.

"CodeC"  wrote in message news:km6avv$6hb$1@trimpas.omnitel.net...

On 2013.05.05 20:23, Niccolo wrote:
> Sveiki,
>
> nusipirkau a-la haiendinį reisverį Yamaha CR-820. Sklando gandas, kad
> pakeitus išdžiūvusius kondensatorius (kurie garantuotai bus išdžiūvę per
> 30 metų), kokybė ženkliai pagerės. Kadangi pas mane rankos iš šiknos
> auga, tai domiuosi, gal žinot, kas tokį darbą padarytų ir kiek tai
> maždaug kainuotų (darbas ir kondensatoriai normalūs). Schemą, jei ką,
> turiu.
> Kaunas arba Vilnius. Arba dar Šiauliai iš bėdos. Dar ir Marijampolė
> tinka :-)

nepulk gadint daikto. pirma, ar yra kokiu problemu su kokybe, ar tik
siaip 'pabandyt' nori :)? antra, tai reik matuot, o ne garantuot pagal
bobuciu vbs. siaip tai nieks ten nebus isdziuve as manau.