Tema: Re: Q: radijas į vonią
Autorius: Night
Data: 2013-04-20 12:39:55
O man pvz patinka, isijungi M-1 per smartfona. Yra projektas nebaigtas -
turiu masinini mageli, dezute jam padaryta is baldines plokstes,
maitinima 12V is kompo PSU, kolonkes, nebijancias dregmes, antena,
laidus. Bet jau gal metai rankos neprieina viska i vietas sudelioti, nes
laidu pravedimas labai komplikuotas... O del panaudojimo kiekvienas gi
zino savo iprocius... sakyti "zinau pas viena jau tiek ir tiek laiko
kolonkes neprijungtos" yra nesamone, nes as zinau, kas 10 metu garaze
laiko dazu ir plyteliu likucius nuo statybu bei kita chlama ir kasryt
gramdo masinos langus uzsalusius ziema. As masina i garaza pastaciau po
menesio nuo isikraustymo ir naudoju ji pagal paskirti. Iprociai ir
prioritetai skiriasi.